مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارائه پیشنهاد این شرکت برای افزایش عوارض فرودگاهی به ۵ درصد بلیت پروازهای داخلی و ۷ درصد قیمت بلیت پروازهای خارجی به هیئت دولت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست بی نتیجه جده درباره اوکراین و تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن لکه ننگ شکست امنیتی در عملیات قلب تل آویو از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تلاش این مجموعه برای برون‌سپاری حداکثری پروژه‌ها و فعالیت‌ها خبر داد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از توقف خدمات رسانی در بخشی از خط ۵ مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد خبر داد و گفت: تلاش برای اتصال برق ادامه دارد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از دادگاهی در این کشور خواسته به طور موقت  ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را مسدود کند.
شرکت آب و فاضلاب: با تلاش شبانه‌روزی و بسیج امکانات، هم‌اکنون مسیری از میان توده‌های عظیم سنگ به همراه گل و لای در بستر رودخانه ایجاد و آب در مسیر رودخانه جاری شده است.
کنترل فیزیکی شرکت کنندگان به منظور ممانعت از حمل اشیا ممنوعه به محل آزمون و نظارت بیرون از حوزه امتحانی توسط دوربین‌های مداربسته از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای جلوگیری از تخلف است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مدیر ارشد اسکان بشر در دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه هبیتات دیدار کرد.
شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج ۱۴۰۲ نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با انتشار پیامی از نمایش قرمزپوشان اهوازی مقابل الهلال تقدیر کرد.
یک قاضی آمریکایی روز سه شنبه دو شرکت حقوقی برجسته ایالات متحده را برای رسیدگی به ادعاهای کاربران علیه فیس‌بوک منصوب کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
با تلاش مدیرعامل شرکت دخانیات ایران عملیات تولید سیگار بهمن در زیمباوه آغاز می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مشارکت در طرح ها و زیرساخت های فرهنگی شهرستان قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: کلیه واحدهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی بارش برف سنگین در تهران تلاش برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران ادامه دارد.
کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد قبل از ارائه لایحه قانونی برای اجبار شرکت های فناوری به پرداخت سهم خود از هزینه توسعه شبکه سوالاتی درباره میزان سرمایه گذاری آنها و طرح هایشان بپرسد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن بایادآوری اینکه وزیرسابق راه وشهرسازی نسبت به تأمین منابع پروژه‌های ریلی اهتمام جدی داشت، امیدوار هستیم باحضوروزیر راه وشهرسازی اهداف پایه‌ریزی شده درصنعت ریلی محقق شود
پایگاه خبری آکسیوس از تلاش آمریکا برای گشودن حریم هوایی عمان به روی شرکت های هواپیمایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تلاش این شرکت برای راه‌اندازی ۳ بازار گل و گیاه فاخر در سطح و پهنه‌های شهر تهران خبر داد.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از تلاش صنعت پالایش کشور برای توسعه این بخش در پروژه‌های برون‌مرزی خبر داد.
تولاییان با تشریح موفقیت های شرکت ذوب آهن با محوریت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا معتقد است تلاش ۶ ساله ذوب آهنی‌ها نیمی از تولید محصولات را ارزش افزا و صنعتی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ